aajj vaaantt too staartt sheerliidddiing ^^

Tja! Sorry för att jag inte har bloggat på länge. Men nu ska jag börja blogga mer igen. Ja, ajg akn ju berätta lite kort om det jag kommer ihåg att jag har gjort under den senaste tiden. Jag och Carro var vid grönan i tisdags och hämtade ut gratis åkband och inträde ;D Så vi ska till grönan på söndag, och det ska bli skitkul <
Under veckan har jag ridit, spelat badminton, varit med kompisar m.m. Och skolan såklart..
Haha det var så pinsamt igår på badmintonen, speciellt när vi hade uppvärmning. Asså vi skulle springa med badminton racketet, och samtidigt balansera bollen på racket. Haha det var svårt, iaf för mig för jag e ju ny. Men det gick väl ganska bra ändå :) btw jag vill börja på chearleading :D Brommagymnasterna har ju chearleadinglag, så jag kanske börjar där. Fast jag kommer typ inte kunna nåt, haha xD
jaja hejdå
puss <3
bloggar kanske senare..



bjuder på en bild på mig ;D hehe jag har kommit på att man kan redigera bilder i mobilen haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0