sen kvällsduschning + tidig uppstigning x)

Tjaa! Idag har jag inte gjort så mycket. Min kompis och hennes syrra var hemma hos mig och vi kollade på massa filmer, och spelade ett kul med svårt spel på datan. Sen så stack jag och mamma hem till min mammas kompis och hennes dotter. Sen har jag inte gjort nåt mer. Kollat på talang 2009 och på Berg flyttar in. Ska strax duscha, hehe jag vet att det är lite sent, men jag ska upp tidigt imorn så jag duschar nu på kvällen.
06.50 ska jag och Magda ta bussen till stallet (Magda ska tävla KM), vi får hoppas att det går bra. Hon hade visst ramlat av 3 ggr idag :S Men det går säkert bättre imorn ^^
puss och kram och hejdå !

 <--- lägger ut en söt liten bild på Flinga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0