boring design :(

Tja! Sorry som vanligt för att jag inte bloggat (speciellt till dig Yogi ^^). Men jag har inte varit hemma, jag var ju på kollo i två veckor. Och sen har jag inte orkat. Men jag ska blogga mer. Men nu har jag kommit på en ganska bra anledning varför jag inte bloggar så mkt, förutom att jag är lat. Och det är att min bloggdesign ser förjävligt ful ut! Så Yogi om du hjälper mig med en snyggare design så kommer jag säkert blogga mer :D
Idag ska jag träffa Isa, Jesus och Isa's kompis Marcus. Vi ska typ fika i stan elr nåt, vi har inte kommit på nåt än x)


Här är jag när vi kör mänsklig bowling på kollot :D

Mer bilder från kollot kanske kommer sen, annars kan ni kolla in min bilddagbok, där har jag lagt ut massa bilder från kollot: kramsjukan @bdb


Kommentarer
Postat av: Yogi <3

asså julia snälla! kan du inte blogga oftare? xp inte så jätteofta men några ggr i veckan, minst :P plz <3

2009-09-01 @ 15:43:48
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0