lovely pictures <3

Hejj ;D sry för att jag inte bloggat så mkt, men nu ska jag börja göra det lite oftare. Idag har jag vart med min kompis hela dagen. Vi gick till tvättstugan vid 10 och tvättade kläder, sen så var vi hos mig och spelade backammon, kollade på tv m.m. Sen har jag inte gjort så mkt mer. Eller jo, vi packade min bigga resväska (till kollot, och den e helt proppfull haha xD) Imorn ska jag göra nåt med Yogi och Felicia. Än vet jag inte riktigt vad vi ska göra, bada kanske?
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, så jag lägger in sjukt fina bilder på Kristin Davis som jag hittade idag ^-^ Jag nästan dog när jag såg dem haha nä nu överdriver jag, men man kan inte bli vackrare xD iaf inte enligt mig (a)
hejdå <3























puss på dig ^^ <3

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

va sööt <33

2009-07-14 @ 01:42:46
URL: http://johannamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0