SHOPPING, SHOPPING, SHOPPING! + lots of tattoos ;D

Hellu ;D idag har jag vart i stan och shoppat inför kollot. Detta köpte jag:

  • Ett par Crocker shorts
  • 5 linnen
  • En adidaskofta
  • Everest jacka
  • Strumpor xd
  • Ett sött diadem med en ros :)
  • Rosa plånbok <3

Igår sov jag över hos Fatima, haha det var kul. Vi kollade på Spiderman vid ungefär halv tolv, och den var slut vid typ ett. Sen så kollade vi på typ 4-6 avsnitt av LA och Miami Ink (asså typ två innan Spiderman och resten efter). Sen så gick vi och la oss vid 4 xD Sen så vaknade jag vid halv 12 haha lite sent för då skulle vi till stan, fast vi åkte vid två sen x)
Nu ska jag inte skriva mer hejdå <3

 
Ett litet collage från mitt besök hos Fatima ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0