jag är sämst på allt!

Hej! Idag gick jag upp vid 10 och åt frukost. Sen så gick jag och mötte Carro och vi gick och körde badminton i en timme. Herregud vad dålig kondition jag har, var helt slut efter typ en halvtimme xD Bäst jag tränar upp mig. Sen när jag kom hem skulle jag laga mat (vilket jag är skitdålig på). Jag hatar att laga mat eftersom jag typ inte kan det -.- jag lyckades bränna mig på handen och på benet. Hur klarar vuxna att laga mat varje dag i typ 60 år??? Heemskt!
Kollade ju på Let's Dance igår. Magnus vann.. han var väl bra men jag hejade på Laila.
Imorn har jag badminton träning, och jag hoppas jag inte blir så trött då.
Juste jag red igår, det gick väl ganska bra. Inte så bra som jag ville att det skulle gå men ändå..
Nä nu ska jag väl komma på nåt att göra, Klockan är ju typ bara 14. Kanske ringer nån kompis som vanligt >.<
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0