jävla träningsverk!!!

Hej hej! Först vill jag bara säga att jag har hemskaste träningsverken från badmintonen igår! Herregud jag kan knappt sätta mig ner haha, eller gå i trappor. Hoppas det går över snart. Jag försöker stretcha men det hjälper inte så mycket. Idag var jag ju i skolan såklart. Vi slutade tidigare för vi hade ingen NO :D
Sen så var jag och Alitzel ute och fotade lite + oss själva haha. Jag har inte lagt in bilderna än, men när jag har gjort det så kan jag lägga upp nån bild :) Btw jag har kommit långt på mitt nattlinne som jag gör i syslöjden. Jag har sick-sackat på alla kanter och sytt axelbanden. Snart ska jag börja sy ihop den :D Fast det blir om 3 veckor :(
För nästa vecka har vi lov (jippi) och måndagen efter så har vi typ ingen skola (?)
Nu ska jag duscha (ja jag vet att det är lite sent men jag orkar inte duscha på morgonen, även fast vi har sovmorgon imorn)!
PÅ TORDAG HAR VI NO PROV! SKIIT >.<
btw jag lyckades laga vegetarisk pytt idag, och utan att bränna mig :D woho pris till mig x)

puss till alla <3

 <- här är en liten bild på mig när jag har lockig hår :)
det kanske inte syns så mycket men whatever.. det är tanken som räknas haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0