no title

Tjena! Ska försöka börja blogga oftare, är dålig på det jag vet. Vi har så mkt läxor och prov o grejer i skolan nu så jag hinner inte sitta vid datan så mkt. Har hemkunskapsprov på tisdag, får se hur det går.. Vi hade typ ett läxförhör på so:n igår, elr jag ser det lite som ett prov för det var typ längre än ett läxförhör xd men jag är nöjd jag skrev allt jag hade tänkt att skriva, jag tror inte att jag glömde nåt. Snart har vi redovisning i svenskan, man ska redovisa om den bok man läser just nu. Jag läser Boktjuven, den är såå bra :D jag har inte så jättemkt kvar, hoppas jag hinner läsa klart den, OCH skriva redovisningen :S
Idag så firar kfum sin 30 års dag, ska dit med lite folk, och så kmr Jenny :D ska bli kul. Undrar hur hon kommer reagera när vi berättar om Anna xD
Har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig, men jag kommer nog på nåt x')
Skriver kanske mer sen efter "festen", tar nog med mig kameran så det blir nog lite bilder ^^



en bild på moi, hihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0